Vežimėlių tenisininkai ruošiasi varžyboms:

Tenisininkė Kotryna Žižmaraitė
-
Balandžio pabaigoje Vilniuje vyks vežimėlių teniso varžybos.
-
Varžybose dalyvaus apie 30 sportininkų.
-
Lietuva varžybose turės tris sportininkus.
-
Lietuvai atstovaus Agnieška Toločko, Kotryna Žižmaraitė ir Aleksandr Olechnovič.
-
Šiso varžybos Vilniuje vyks jau 12 kartą.
-
Varžybose dalyvauja sportininkai iš užsienio.
-
Varžybas organizuoja Lietuvos neįgaliųjų teniso klubas.
-
Varžybose dalyvauja sportininkai su negalia.



