Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Susipažinkime su Rapolu Micevičiumi (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Rapolu Micevičiumi (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Rapolu Micevičiumi:

 

  • Rapolas yra Lietuvos paralimpinės rinktinės narys.

  • Rapolo sportas – snieglenčių sportas.

  • Rapolas į paralimpinį sportą atėjo po nelaimingo atsitikimo.

  • Rapolas po nelaimingo atsitikimo neteko dalies kojos.

  • Rapolas yra tvirtas ir užsispyręs, visada aktyvus.

  • Net po nelaimingo atsitikimo Rapolas norėjo sportuoti ir atėjo į paralimpinį sportą.

  • Dėl sporto Rapolas metė darbą ir persikraustė gyventi į Austrijos kalnus.

  • Austrijos kalnuose Rapolas gali treniruotis, nes čia yra snieglenčių trasos ir sniego.

  • Rapolas dabar sportuoja ir siekia savo pagrindinio tikslo ir svajonės.

  • Rapolas pernai iškovojo Europos taurę, pasaulio čempionate buvo penktas.

  • Rapolas išrinktas geriausiu 2023 m. Lietuvos paralimpiečiu.

  • Rapolo svajonė – dalyvauti 2026 m. žiemos paralimpinėse žaidynėse.

  • Lietuvos sportininkai žiemos paralimpinėse žaidynėse dalyvavo prieš 20 metų.

  • Rapolas įsitikinęs, kad neš Lietuvos vėliavą žiemos paralimpinėse žaidynėse.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Savo gyvenimą apvertęs snieglentininkas vejasi paralimpinę svajonę“.