Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Susipažinkime su Ramūnu Rojumi (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Ramūnu Rojumi (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Ramūnu Rojumi:

Ramūnas Rojus (Donato Gribausko/LPAK nuotr.)

  • Ramūnas Rojus yra lengvaatletis.

  • Ramūnas turi negalią, jis neturi dalies dešinės kojos.

  • Ramūnas nuo mažens sportuoja nepaisant negalios.

  • Ramūnas sportuoja dėvėdamas dešinės kojos protezą.

  • Ramūnas gyvenime išbandė daug sporto šakų.

  • Ramūnas žaidė krepšinį, stalo tenisą, badmintoną, sėdimąjį tinklinį.

  • Ramūnas susidomėjo lengvąja atletika dalyvaudamas televizijos projekte „Ypatingas būrys“.

  • Ramūnas tapo rutulio stūmiku.

  • Ramūnas neseniai pradėjo dirbti su treneriu Šarūnu Banevičiumi.

  • Ramūno tikslai – aukščiausi.

  • Ramūnas nori laimėti medalį Europos čempionate, patekti į paralimpines žaidynes.

  • Ramūno svajonė – paralimpinis auksas.

  • Ramūnas yra pavyzdys kaip reikia siekti savo tikslų.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Kelias į rojų“.