Susipažinkime su Osvaldu Bareikiu:

-
Osvaldas Bareikis yra dziudo imtynininkas, paralimpietis.
-
Osvaldas turi regėjimo negalią, mato mažai.
-
Osvaldas du kartus dalyvavo paralimpinėse žaidynėse – Rio de Žaneire ir Tokijuje.
-
Osvaldas Tokijo paralimpinėse žaidynėse iškovojo bronzos medalį.
-
Medalis Osvaldui yra ypatingas.

-
Osvaldas kovije dėl šio medalio nugalėjo anksčiau nenugalėtą varžovą.
-
Osvaldas gimė Ukmergėje, bet sportuoti pradėjo Vilniuje.
-
Osvaldas vaikystėje išbandė daug sporto šakų ir pasirinko dziudo imtynes.
-
Osvaldas yra stiprus ir fiziškai, ir psichologiškai.
-
Osvaldą treniruoja Algis Mečkovskis.

-
Osvaldą labiausiai motyvuoja sūnus Eivinas.
-
Osvaldas žavisi buvusiu dziudo imtynininku Jonu Stoškumi, kuris yra laimėjęs du paralimpinius medalius.
-
Osvaldas dabar ruošiasi Paryžiaus paralimpinėms žaidynėms.
-
Osvaldas galvoja ir apie Los Andželo paralimpines žaidynes.



