Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Susipažinkime su Osvaldu Bareikiu (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Osvaldu Bareikiu (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Osvaldu Bareikiu:

 

  • Osvaldui yra 28 metai, jis gyvena Vilniuje.

  • Osvaldas yra dziudo imtynininkas.

  • Osvaldas turi negalią ir blogai mato.

  • Osvaldas šiemet laimėjo bronzos medalį Europos čempionate.

  • Osvaldas mano, kad jam padėjo ankstesnės pergalės.

  • Osvaldą treniruoja treneris Algis Mečkovskis.

  • Algis sako, kad Osvaldas subrendo kaip sportininkas.

  • Osvaldas nori dalyvauti Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse.

  • Osvaldas sako, kad patekti į Paryžiaus paralimpines žaidynes bus sunku.

  • Tokijo paralimpinėse žaidynėse Osvaldas laimėjo bronzos medalį.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Psichologinė riba peržengta Tokijuje“.