Susipažinkime su Oksana Dobrovolskaja:

-
Oksana Dobrovolskaja – disko metikė.
-
Oksana turi regėjimo negalią, ji beveik nieko nemato.
-
Jai neleido lankyti kūno kultūros pamokų mokykloje.
-
Mokytojai bijojo, kad ji susižeis.
-
Oksana pradėjo sportuoti naujoje mokykloje. Oksana mokėsi Lietuvos aklųjų ir silpnaregių mokykloje.

-
Oksanos gyvenime didelę įtaką turi sportas.
-
Oksana džiaugiasi, kad gali sportuoti.
-
Sportuodama Oksana tapo stipri.
-
Oksana ėmė pasitikėti savimi.
-
Oksana sporte pasiekė daug, tapo paralimpiete.

-
Oksana labai stengėsi. Ji pateko į paralimpines žaidynes.
-
Oksana dalyvavo 2 paralimpinėse žaidynėse.
-
Paralimpinės žaidynės yra svarbiausias žmonių su negalia sporto renginys.
-
Oksana sako, kad sportas pakeitė jos gyvenimą.
-
Oksana treniruojasi kasdien.

-
Oksana ragina kitus negalią turinčius žmones nepasiduoti.
-
Oksana yra stipresnė ir labiau pasitiki savimi.
-
Ji ragina jaunus žmones su negalia judėti ir siekti savo tikslų.



