Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Susipažinkime su Justu Pažarausku ir Ajana Lolat (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Justu Pažarausku ir Ajana Lolat (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Justu Pažarausku ir Ajana Lolat:

 

  • Justas ir Ajana yra pora.

 

  • Justas ir Ajana turi negalią.

  • Justas nemato, Ajana gyvena su cerebriniu paralyžiumi.

  • Justas yra sportininkas, jis žaidžia golbolą.

  • Ajana mėgsta jodinėti ir svajoja tapti sportininke.

  • Justas ir Ajana susitiko šokiuose.

  • Justas ir Ajana planuoja vestuves.

  • Ajana siekia, kad žmonėms su negalia padėtų šunys.

  • Užauginti šunį pagalbininką brangiai kainuoja.

  • Justas padeda Ajanai ir ją palaiko.

  • Ajana palaiko Justą per varžybas.

  • Justas ir Ajana turi bendrų tikslų.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Justas Pažarauskas ir Ajana Lolat: projektas – vestuvės!“.