Susipažinkime su Gabriele Čepavičiūte:

-
Gabrielei šešiolika metų, ji gyvena Kaune.
-
Gabrielė nuo mažens lanko plaukimo treniruotes.
-
Gabrielę į plaukimo treniruotes atvedė mama.
-
Gabrielės trenerė – Rasa Mažutaitienė.
-
Gabrielė turi negalią, ji nevaikšto.
-
Gabrielė dalyvauja žmonių su negalia varžybose.
-
Gabrielė plaukia greitai ir patenka į Lietuvos rinktinę.
-
Pernai Gabrielė pirmą kartą plaukė Europos čempionate.
-
Šiemet Gabrielė pirmą kartą plaukė pasaulio čempionate.
-
Gabrielė pernai nepateko į Tokijo paralimpines žaidynes.
-
Gabrielė nori patekti į Paryžiaus paralimpines žaidynes.
-
Paryžiaus paralimpinės žaidynės vyks po dvejų metų.



