Susipažinkime su Danu Sodaičiu:
-
Danas yra sportininkas, bėgikas.
-
Danas turi negalią, nevaldo dešinės rankos.
-
Danas rankos nevaldo jau 10 metų, nuo motociklo avarijos.
-
Danas baigė Lietuvos karo akademiją, bet pateko į motociklo avariją.
-
Po motociklo avarijos Danas atėjo į žmonių su negalia sportą.
-
Danui gerai sekėsi, jis užėmė antrą vietą Europos čempionate.
-
Danas sportuoja ir dirba.
-
Danas yra fotografas.
-
Danas sako, kad negalia netrukdo gyventi ir siekti tikslų.
-
Danas sportuoja sporto klube „Cosma”.
-
Daną treniruoja treneris Martas Skrabulis.
-
Danas vasarą įkūrė savo sporto klubą „Paradoksas”.
-
Danas nori, kad kuo daugiau žmonių su negalia pradėtų sportuoti.



