Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Susipažinkime su Aušra Garunkšnyte (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Aušra Garunkšnyte (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Aušra Garunkšnyte:

  • Aušra Garunkšnytė yra maratono bėgikė.

  • Aušra turi regėjimo negalią, ji labai mažai mato.

  • Aušra garsina Lietuvą dalyvaudama varžybose.

  • Aušra laisvalaikiu aktyviai dalyvauja ir kitose veiklose.

  • Aušra važinėja po mokyklas, dalyvauja kituose projektuose.

  • Taip Aušra pasakoja žmonėms apie paralimpinį sportą.

  • Aušra pasakoja ir apie gyvenimą su negalia.

  • Aušra siekia keisti aplinkinių požiūrį į negalią.

  • Aušra yra pirmoji silpnaregė maratono bėgikė Lietuvoje.

  • Aušra dalyvauja maratono varžybose nuo 2017 metų.

  • Aušra buvo patekusi į Tokijo paralimpines žaidynes.

  • Aušra Tokijo paralimpinėse žaidynėse negalėjo dalyvauti dėl traumos.

  • Aušra dėl to nenuleido rankų ir nepasidavė, sportuoja toliau.

  • Aušros tikslas – dalyvauti Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Bėgte per kasdienybę“.