Susipažinkime su Andriumi Skuja:

-
Andriui trisdešimt metų, jis gyvena Šiauliuose.
-
Andrius pradėjo sportuoti prieš septynerius metus.
-
Andrių sportu sudomino treneris Deimantas Jusys.
-
Andrių palaiko jo gyvenimo draugė Ema.
-
Pernai Andrius pirmą kartą dalyvavo paralimpinėse žaidynėse Japonijoje.
-
Andrius turi negalią – turi silpnesnę vieną ranką.
-
Andriui sportuoti padeda gydytojas Kęstutis Linkus.
-
Andrius šiais metais du kartus stūmė rutulį labai toli.
-
Andriaus rekordas rutulio stūmime – 15 metrų ir 29 centimetrai.
-
Andrius šiais metais laimėjo kelias tarptautines varžybas.
-
Andrius svajoja iškovoti medalį Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse.



