Susipažinkime su Nerijumi Venckumi:

-
Nerijus Venckus yra negalią turintis vilnietis.
-
Nerijus nevaikšto, juda neįgaliojo vežimėliu.
-
Nerijus daug metų žaidė vežimėlių krepšinį, atstovavo Lietuvos rinktinei.
-
Nerijus ryžosi dar vienam iššūkiui – dalyvauti plaukimo maratone.
-
Nerijaus tikslas – nuplaukti 10 kilometrų ežere.
-
Nerijus taip nori įkvėpti kitus negalią turinčius žmones.
-
Nerijus nori, kad kuo daugiau negalią turinčių žmonių sportuotų.
-
Nerijus įrodinėja, kad negalia nėra kliūtis sportuoti.



