Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Sportas padeda pabėgti nuo smurto (tekstas lengvai suprantama kalba)

Sportas padeda pabėgti nuo smurto (tekstas lengvai suprantama kalba)

Susipažinkime su Simona Aginskaite:

 

  • Simona dirba Lietuvos negalios organizacijų forume.

  • Ši organizacija rūpinasi žmonėmis su negalia, juos gina ir jais rūpinasi.

  • Simona išgyvena, kad žmonės su negalia patiria smurtą, dažnai tai vyksta šeimoje.

  • Simona sako, kad žmogui su negalia gali padėti sportas.

  • Sportuojantis žmogus su negalia išeina iš namų, sutinka kitus žmones, bendrauja.

  • Sportuojantis žmogus su negalia tampa labiau savarankiškas.

  • Simona sako, kad su smurtu dažniau susiduria moterys.

  • Simona sako, kad žmonės su negalia retai ieško pagalbos.

  • Simona sako, kad žmonės su negalia turi ieškoti pagalbos dėl smurto.

  • Simona sako, kad nereikia bijoti ieškoti pagalbos.

  • Simona ragina žmones su negalia dažniau išeiti iš namų.

  • Simona ragina žmones su negalia susirasti mylimą veiklą ne namuose.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Sportas – galimybė ištrūkti iš smurto“.