Susipažinkime su Deimantu Jusiu:
-
Deimantas yra treneris iš Šiaulių.
-
Deimantas treniruoja sportininkus su negalia.
-
Deimanto sporto šaka – lengvoji atletika.
-
Treneris Deimantas turi daug sportininkų.
-
Net 7 sportininkai iš Šiaulių yra Lietuvos rinktinėje.
-
Lietuvos rinktinėje iš viso yra 19 sportininkų.
-
Deimantui dirbti Šiauliuose padeda kiti treneriai: Tolvydas Skalikas, Jonas Spudis ir Andrius Skuja.
-
Deimantas treniruoja sportininkus su negalia, nes šeimoje turi neįgalių artimųjų.
-
Deimantas jaunystėje žaidė regbį ir svajojo tapti kūno kultūros mokytoju.
-
Deimantas yra pirmas treneris Šiauliuose, kuris dirba su negalią turinčiais lengvaatlečiais.
-
Deimantas iš viso treniruoja apie 20 sportininkų.
-
Deimanto sportininkai dažnai laimi medalius tarptautinėse varžybose.



