Susipažinkime su Asta Narmonte:
-
Asta yra Lietuvos paralimpinio komiteto generalinė sekretorė.
-
Asta yra Lietuvos paralimpinės komandos vadovė.
-
Asta lankėsi Paryžiuje, kur kitais metais vyks paralimpinės žaidynės.
-
Paralimpinėse žaidynėse Paryžiuje dalyvaus ir Lietuvos komanda.
-
Asta domėjosi, kokios sąlygos bus sportininkams.
-
Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse dalyvaus 4400 sportininkų iš viso pasaulio.
-
Varžybos vyks istorinėse Paryžiaus miesto vietose.
-
Pavyzdžiui, futbolo varžybos vyks prie Eifelio bokšto.
-
Paryžiaus valdžia stengiasi kuo labiau pritaikyti miestą žmonėms su negalia.
-
Visi sportininkai Paryžiuje gyvens paralimpiniame miestelyje.
-
Žiūrovai galės nusipirkti bilietus į paralimpines žaidynes.
-
Paryžiaus paralimpines žaidynes Lietuvoje rodys LRT televizija.



