Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Paryžiaus paralimpinių žaidynių aptarimas (tekstas lengvai suprantama kalba)

Paryžiaus paralimpinių žaidynių aptarimas (tekstas lengvai suprantama kalba)

Paryžiaus paralimpinių žaidynių aptarimas:

Lietuvos paralimpinio komiteto prezidentas Mindaugas Bilius

  • Mindaugas Bilius yra buvęs sportininkas, Lietuvos paralimpinio komiteto prezidentas.

  • Lietuvos paralimpinis komitetas yra žmonių su negalia sporto organizacija.

  • Lietuvos paralimpinis komitetas siunčia sportininkus į paralimpines žaidynes.

  • Paralimpinės žaidynės yra didžiausias žmonių su negalia sporto renginys pasaulyje.

  • Šiais metais paralimpinės žaidynės vyko Paryžiuje, Prancūzijoje.

  • Mindaugas sako, kad Lietuvos paralimpiečių pasirodymą Paryžiuje vertina gerai.

  • Paryžiuje bronzos medalį iškovojo dziudo imtynininkas Osvaldas Bareikis.

  • Be to, net septyniems Lietuvos sportininkams pavyko patekti į finalus.

  • Tai yra geri pasiekimai.

  • Mindaugas džiaugiasi, kad sportininkai susidorojo su iššūkiais.

  • Mindaugas džiaugiasi, kad paralimpiečius Paryžiuje aplankė Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda.

  • Mindaugas sako, kad tai labai svarbu visiems žmonėms su negalia.

  • Mindaugas tiki, kad Paryžiuje Lietuva galėjo iškovoti dar du medalius.

  • Bet šiek tiek sėkmės pritrūko plaukikui Edgarui Matakui ir lengvaatletei Oksanai Dobrovolskajai.

  • Kitos vasaros paralimpinės žaidynės po keturių metų vyks Los Andžele, Jungtinėse Amerikos Valstijose.

  • Mindaugas mano, kad Los Andželo žaidynėse Lietuvos rezultatai gali būti dar geresni.

  • Tam reikia, kad sportininkams padėtų valstybė ir verslas.

  • Mindaugas dėkoja Lietuvos paralimpinio komiteto rėmėjams už palaikymą.

  • Po dvejų metų Italijoje vyks žiemos paralimpinės žaidynės.

  • Atstovauti Lietuvai žiemos žaidynėse siekia Rapolas Micevičius.

  • Rapolas yra snieglentininkas, turintis judėjimo negalią.

  • Mindaugas sako, kad Rapolui labai svarbu patekti į žiemos paralimpines žaidynes.

  • Tai svarbu ir visai Lietuvai, šalies žmonių su negalia sportui.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Paralimpiečiai yra pavyzdys“.