Susipažinkime su Irena Perminiene:
-
Irena yra žinoma Lietuvos paralimpietė.
-
Irena turi negalią, ji nevaikšto.
-
Irena nevaikšto, nes prieš daug metų pateko į automobilio avariją.
-
Po avarijos Irena bijojo, kad iš jos šaipysis dėl jos negalios.
-
Irena buvo stipri, pradėjo sportuoti ir tapo žinoma paralimpiete.
-
Irena sako, kad reikia kalbėti apie smurtą prieš neįgaliuosius.
-
Irena sako, kad tai padeda mažinti smurtą prieš žmones su negalia.
-
Irena sako, kad smurto prieš neįgaliuosius mažėja, bet pasitaiko.
-
Irena pati matė smurtą prieš žmones su negalia.
-
Irena sako, kad smurtas žeidžia žmones su negalia.
-
Lietuvos paralimpinis komitetas siekia mažinti smurtą prieš žmones su negalia.
-
Lietuvos paralimpinis komitetas atliko žmonių apklausą.
-
Beveik visi apklausos dalyviai mano, kad Lietuvoje žmonės su negalia yra diskriminuojami.
-
Tai reiškia, kad žmonės su negalia gyvena blogiau nei kiti žmonės.



