Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Paralimpiečių gilė keliauja per miestus (tekstas lengvai suprantama kalba)

Paralimpiečių gilė keliauja per miestus (tekstas lengvai suprantama kalba)

Paralimpiečių gilė keliauja per miestus:

Gilės lipdukas Utenos sporto centrui

  • Gilė yra Lietuvos paralimpinės komandos simbolis.

  • Lietuvos paralimpinę komandą sudaro žmonės su judėjimo ir regėjimo negalia.

  • Sukurtas specialus lipdukas, kuriame pavaizduota gilė.

  • Tokie lipdukai atitenka sporto objektams: salėms, maniežams, stadionams.

  • Sporto objektas turi būti pritaikytas žmonėms su negalia.

  • Žmonės su negalia turi galėti lengvai patekti į tokį sporto objektą

  • Žmonės su negalia turi galėti sportuoti tokiame sporto objekte

  • Tokių objektų daugėja Lietuvos miestuose ir miesteliuose.

  • Ant pritaikytų sporto objektų daugėja ir lipdukų su gile.

  • Žmonės su negalia tuo labai džiaugiasi.

  • Toks lipdukas šiemet suteiktas Utenos sporto centrui.

  • Čia žmonės su negalia gali sportuoti.

  • Tai padeda žmonėms su negalia jaustis geriau, būti sveikesniems.

  • Pritaikytus sporto objektus galima rasti specialiame žemėlapyje.

  • Žemėlapis yra mobiliojoje programėlėje „Parateam”.

  • Programėlę gali atsisiųsti visi išmanių telefonų vartotojai.

  • Programėlė labai patogi, ji padeda rasti vietą sportuoti.

  • Programėlė padeda išsirinkti sporto šaką.

  • Pritaikytų sporto objektų yra ir dideliuose, ir mažuose miestuose.

  • Programėlėje yra jau daugiau nei 200 pritaikytų sporto objektų.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Gilė – miestuose ir regionuose“.