Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Paralimpiečiai moko jaunimą (tekstas lengvai suprantama kalba)

Paralimpiečiai moko jaunimą (tekstas lengvai suprantama kalba)

Paralimpiečiai moko jaunimą:

 

  • Paralimpiečiai yra sportininkai su negalia.

  • Paralimpiečiai važiuoja į Lietuvos mokyklas ir pasakoja apie save.

  • Paralimpiečių krantinėje Vilniuje yra pagerbti šalies sportininkai su negalia.

  • Paralimpiečių krantinėje paralimpiečiai pasakojo apie save regėjimo negalią turintiems vaikams.

  • Vaikams apie save pasakojo paralimpietis Mantas Brazauskis ir kitas paralimpietis Linas Balsys.

  • Mantas ir Linas nori, kad jaunimas sportuotų.

  • Mantas ir Linas įkvepia vaikus sportuoti.

  • Vaikams patiko Manto ir Lino pasakojimai.

  • Vaikai apžiūrėjo Paralimpiečių krantinę.

  • Paralimpiečių krantinę Vilniuje įrengė Lietuvos paralimpinis komitetas.

  • Lietuvos paralimpinis komitetas yra žmonių su negalia sporto organizacija.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Paralimpiečių krantinėje – čempionų pamokos“.