Susipažinkime su Raimeda Bučinskyte:
-
Raimeda yra sportininkė, ji yra šaulė.
-
Raimeda nevaikšto, ji juda vežimėliu.
-
Kartais kiti žmonės blogai elgiasi su neįgaliu žmogumi.
-
Raimeda tokių žmonių sutiko jaunystėje.
-
Raimedos draugas iš jos atėmė vežimėlį.
-
Dėl to Raimeda tris dienas negalėjo išvykti iš namų.
-
Tai vadinama smurtu prieš neįgalų žmogų.
-
Raimeda daugiau nebendravo su šiuo žmogumi.
-
Tokių žmonių kaip Raimeda yra daug.
-
Prieš žmones su negalia kartais smurtaujama šeimoje.
-
Raimeda sako netylėti ir kreiptis pagalbos į kitus žmones.
-
Lietuvoje yra tarnybos, kurios suteiks pagalbą.



