Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Mindaugas Bilius pasakoja paralimpinio sporto naujienas (tekstas lengvai suprantama kalba)

Mindaugas Bilius pasakoja paralimpinio sporto naujienas (tekstas lengvai suprantama kalba)

Mindaugas Bilius pasakoja paralimpinio sporto naujienas:

 

  • Mindaugas Bilius yra Lietuvos paralimpinio komiteto prezidentas.

  • Lietuvos paralimpinis komitetas rūpinasi žmonių su negalia sportu.

  • Mindaugas džiaugiasi, kad žmonių su negalia sportas sulaukė gerų naujienų.

  • Pirma naujiena – bėgimas su triračiais tapo paralimpine rungtimi.

  • Tai reiškia, kad triratininkai dalyvaus 2028 m. Los Andželo paralimpinėse žaidynėse.

  • Lietuva turi greitų triratininkų.

  • Mindaugas sako, kad triratininkai gali laimėti medalius paralimpinėse žaidynėse.

  • Mindaugas sveikina triratininkus ir jų trenerius.

  • Antra naujiena – snieglentininkas Rapolas Micevičius pateko į žiemos žaidynes.

  • Lietuvos sportininkai paskutinį kartą žiemos žaidynėse dalyvavo prieš 32 metus.

  • Mindaugas sako, kad tai – istorinė akimirka Lietuvai.

  • Prie Rapolo sėkmės prisidėjo Lietuvos paralimpinio komiteto rėmėjai.

  • Rėmėjai sumokėjo už kelias svarbias Rapolo varžybas.

  • Mindaugas sako, kad šiemet sportininkų laukia daug svarbių varžybų.

  • Liepą Čekijoje vyks moterų lengvosios atletikos varžybos.

  • Čekijoje Lietuvai atstovaus keturios sportininkės.

  • Liepą Turkijoje vyks Europos jaunimo paralimpinės žaidynės.

  • Mindaugas tikisi, kad jaunimas ateityje papildys suaugusiųjų komandą.

  • Svarbiausios metų varžybos – lengvosios atletikos pasaulio čempionatas Indijoje.

  • Indijoje Lietuvai atstovaus apie 20 sportinininkų.

  • Kitos svarbios varžybos – pasaulio plaukimo čempionatas Singapūre.

  • Singapūre Lietuvai atstovaus trys plaukikai.

  • Mindaugas Bilius džiaugiasi ir kitomis Lietuvos paralimpinio komiteto veiklomis.

  • Mindaugas džiaugiasi pirmą kartą įvykusia Paralimpinių pamokų diena.

  • Paralimpinių pamokų diena sukvietė apie 400 vaikų su negalia iš visos Lietuvos.

  • Vaikai susipažino su 30 sporto šakų, sportavo ir pramogavo.

  • Mindaugas sako, kad šventę organizuos ir kitais metais.

  • Lietuvos paralimpiečiai dalyvavo ir kituose dideliuose renginiuose.

  • Sportininkai buvo Olimpinėje dienoje Klaipėdoje.

  • Sportininkai dalyvavo „Toyota Ėjime” Vilniuje.

  • Fotografijos paroda „Paryžius 2024” toliau keliauja per Lietuvą.

  • Mindaugas linki sportininkams ir treneriams šiltos, darbingos vasaros.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale Paralimpietisspausdintą tekstą „Daugiau galimybių Lietuvai”. Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Straipsniai rengiami įgyvendinant Lietuvos paralimpinio komiteto vykdomą Asmenų su negalia teisėms ir interesams atstovaujančių asociacijų veiklos rėmimo projektą „Asmenų su negalia atstovavimas sporto kontekste“, finansuojamą Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.