-
Lietuvos paralimpinėje rinktinėje yra du plaukikai.
-
Edgaras Matakas ir Gabrielė Čepavičiūtė dalyvavo pasaulio čempionate.
-
Pasaulio čempionate varžėsi plaukikai su negalia.
-
Edgaras Matakas nemato, o Gabrielė Čepavičiūtė nevaikšto.
-
Pasaulio čempionatas vyko Portugalijoje.
-
Lietuvos rinktinė pasaulio čempionate iškovojo du medalius.
-
Edgaras Matakas pasaulio čempionate iškovojo sidabro ir bronzos medalį.
-
Edgaras Matakas pasaulio čempionate galėjo laimėti dar vieną medalį.
-
Edgaras Matakas paskutinėje rungtyje nedalyvavo, nes susižeidė petį.
-
Gabrielė Čepavičiūtė pasaulio čempionate dalyvavo pirmą kartą.
-
Gabrielė Čepavičiūtė pasaulio čempionate plaukė dviejose rungtyse.
-
Gabrielė Čepavičiūtė pagrindinėje savo rungtyje užėmė septintą vietą.
-
Gabrielė Čepavičiūtė antroje savo rungtyje užėmė dešimtą vietą.
-
Edgarą Mataką treniruoja treneris Ramūnas Leonas.
-
Gabrielę Čepavičiūtė treniruoja trenerė Rasa Mažutaitienė.




