Susipažinkime su Pauliumi Kalveliu:

-
Paulius yra vienas Lietuvos paralimpinio komiteto vadovų.
-
Pauliaus pareigos – generalinis sekretorius.
-
Vienas iš Pauliaus darbų – siūlyti paralimpiečiams reikalingus įstatymus.
Paulius pergyvena dėl paralimpinio sporto ateities: 
-
Lietuvos valdžia priėmė paralimpiečiams nepalankų įstatymą.
-
Dėl naujo įstatymo paralimpiečiai neteks rėmėjo ir pinigų.
-
Paralimpiečiai be pinigų turės mažiau treniruočių stovyklų, varžybų.
-
Todėl paralimpiečiai laimės mažiau medalių.
-
Lietuvos paralimpinis komitetas negalės tęsti kitos veiklos.
Paulius nepraranda vilties: 
-
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija nori padėti paralimpiečiams.
-
Lietuvos paralimpinis komitetas jau ieško naujų rėmėjų.
-
2022 metai bus nelengvi, bet kiti metai turi būti geresni.



