Įtraukusis ugdymas ir sportas

-
Įtraukusis ugdymas yra, kai visi vaikai mokosi kartu.
-
Jie kartu sėdi klasėje, visi sportuoja per kūno kultūros pamokas.
-
Dalis vaikų turi įvairių specialių poreikių.
-
Tai reiškia, kad dalis vaikų nemato, nevaikšto arba turi kitokią negalią.
-
Tokiems vaikams per kūno kultūros pamokas reikalinga pagalba.
-
Padėti vaikams gali mokytojai arba mokytojo padėjėjai.
-
Reikia, kad mokyklose būtų tinkama aplinka.
-
Reikia, kad mokyklos turėtų tinkamą įrangą.
-
Mokytojai sako, kad jiems reikia daugiau patiems apie tai išmokti.
-
Mokytojams nori padėti ir Lietuvos paralimpinis komitetas.
-
Lietuvos paralimpinis komitetas yra žmonių su negalia sporto organizacija.
-
Lietuvos paralimpinis komitetas padeda mokytojams sužinoti, kaip dirbti su vaikais.
-
Lietuvos paralimpinis komitetas leidžia mokytojams skirtą mokymų medžiagą su patarimais.
-
Tai yra svarbu, nes visi vaikai turi sportuoti.
-
Sportas yra svarbus vaikų sveikatai ir savijautai.
-
Sportas padeda vaikams užaugti stipresniems.
-
Vaikai per sportą susidraugauja su kitais vaikais ir draugiškai sutaria.
-
Labai svarbu, kad mokyklose visi vaikai galėtų mokytis kartu.



