Visos naujienos

Lengvai suprantama kalba

Andrius Skuja apie įtraukųjį ugdymą (tekstas lengvai suprantama kalba)

Andrius Skuja apie įtraukųjį ugdymą (tekstas lengvai suprantama kalba)

Andrius Skuja apie įtraukųjį ugdymą:

  • Andrius Skuja yra sportininkas, paralimpietis.

  • Andrius atstovauja Lietuvai svarbiausiose varžybose pasaulyje.

  • Andrius gimė su negalia, jo silpnesnė viena ranka.

  • Gydytojai dėl negalios atleisdavo Andrių nuo kūno kultūros pamokų mokykloje.

  • Nepaisant negalios, Andrius vis tiek sportavo.

  • Mokytojai leido Andriui sportuoti.

  • Andrius mokytojams už tai dėkingas.

  • Andrius vaikystėje išbandė daugybę sporto šakų.

  • Andrius žaidė krepšinį, futbolą, tinklinį, bandė boksuotis.

  • Andrius nori, kad ir kiti vaikai su negalia mokyklose sportuotų.

  • Andrius tokiems vaikams yra pavyzdys.

  • Jis atstovavo Lietuvai Tokijo ir Paryžiaus paralimpinėse žaidynėse.

  • Andrius sako, kad sportas gali padėti negalią turintiems vaikams.

  • Andrius mano, kad sportas stiprina kūną ir padeda judėti lengviau.

  • Andriui pritaria specialistė Aušra Kriškoviecienė.

  • Aušra daug metų dirba su negalią turinčiais žmonėmis.

  • Aušra sako, kad kūno kultūros mokytojai per mažai žino apie darbą su negalią turinčiais vaikais.

  • Aušra sako, kad mokytojams reikia padėti.

  • Aušra mano, kad viskas gali užtrukti, kad reikia laiko.

  • Aušra sako, kad žmonių su negalia integracija yra labai svarbi.

  • Aušra sako, kad sportas padeda žmonėms su negalia gyventi geriau.

Tekstas lengvai suprantama kalba parengtas pagal žurnale #ĮveikSave spausdintą tekstą „Sportas pastato ant kojų“.